marți, 1 septembrie 2009


eeehh....ete ca trecu si vara.Daca e sa trag linie si sa fac inventarul lucrurilor pe care le-am facut nush daca e ceva ce lipseste...am fost la munte,am fost la mare...deci le-am vazut pe amandoua ;)...job inca nu mi-am gasit dar sunt pe drumul cel bun...Deci pot spune ca a fost o vacanta reusita din toate punctele de vedere...S-ar putea sa mai plec cateva zile pe la mare(iar...) si dupa aia prin Cluj dar asta ramane de vazut...nu sunt sigur...
Tre' sa mentionez ca la mare mi-am facut atatia prieteni incat cred ca mai trebuie sa mai fac un grup separat in lista de mess,ceea ce nu cred ca e rau avand in vedere ca eu sunt foarte sociabil,binenteles cu cine merita cine nu sa se stearga pe bot...
In rest ce sa zic bafta si va astept si eu cu comenturi ca nu prea am deloc deci va astept...m-am repetat? asta e...
Pana la ultima postare sa ramaneti sanatosi....!!!!!!!!!

3 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai avut o vara plina.. Bafta in gasirea unui job si la cat mai multe post-uri! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. vara asa e deja mi e dor de ea sincer...macar tu ai avut una plina si asta nu poate decat sa ma bucure;)

    RăspundețiȘtergere
  3. omule... nebunaticule.. marea si cu muntele vazute am impreuna a fost, pana la urmatoarele aventuri.. te salut atat eu cat si nepotica mea ciao ciao, si mai scrie bah si tu in blog daca vrei commenturi

    RăspundețiȘtergere