miercuri, 22 februarie 2012

DJ HARA owned....

Exclusiv! Scandal monstru între Dj Harra și Willy the Dee Jay: “Simulează că mixează! În poze are patru mâini”

Willy the Dee Jay continuă acuzele la adresa lui Dj Harra, după ce acesta a dezvălui în urmă cu câteva zile că dj-ița și-a adjudecat piesa White Phantom, care de fapt este compusă de el.

Cei doi au colaborat 2 ani de zile, timp în care, Willy susține că Harra nu a învățat nimic de la el.

“Harra este învățăcelul, iar Willy este profesorul. La început Dj Harra făcea playback ca Dj, Willy mixa și ea simula. Se vedeau patru mâini în poze. Și acum simulează că mixează”, a declarat Andrei Chifu, unul dintre cunoscuții lui Willy the Dee Jay.

“Nu a învățat nimic, este foarte delăsătoare. Piesa este de un an de zile, din decembrie 2010. După ce piesa a avut un feedback bun am pus-o pe youtube, dar mi-a fost scoasă abuziv de acolo, spunându-se că încalc drepturile de autor”, a spus Willy the Dee Jay.

Auzind că fostul său colaborator va veni în platoul Zeus Tv, dj Harra nu a rămas indiferentă și a trimis niște sms-uri.

“Eu nu mă pretez la asemenea mizerii. Acești oameni nu au nici subiect nici dovezi! Am încredere în Luis că va observa și el acest lucru”, a comentat ea.

Cei doi invitați au scos la iveală și faptul că atunci când s-a făcut cunoscută datorită unui remix a piesei ‘Ochii tăi’, a trupei L.A., Dana nu a specificat că remix-ul nu a fost făcut de ea, ci de Willy the Dee Jay.

Andrei Chifu a povestit și despre episodul în care, în anul 2011, dj-iței i s-a făcut rău în direct într-o emisiune, pe vremea când acesta susținea că este însărcinată cu Liviu Vârciu.

Mai mult decât atât, Chifu a scos la iveală și faptul că atunci când a fost surprinsă în spital, pentru a verifica dacă este însărcinată, dj Harra, nu a ajuns la medic, ci doar a dat ocol spitalului. După cum a mai spus el, atunci când Harra a făcut un test de sarcină în direct la o emisiune tv, aceasta ar fi înlocuit un test de sarcină nou, cu unul deja folosit.

Andrei Jilavu a sărit în apărarea lui dj Harra și a ajuns până în punctul de a-l amenința pe Andrei Chifor. Acesta din urmă a pus la dispoziția Zeus Tv, o înregistrare telefonică, în care Jilavu îi specifică faptul că îi va lua apărarea Danei.

“Tu te bagi în scandal pentru prietenul tău, mă bag și eu în scandal pentru prietena mea. Dacă tu îi iei apărarea lui, eu o să-i iau apărarea ei. Dacă tu ești martor și eu știu multe. Nu-i face rău femeii, te rog eu frate”, îi spune Andrei Jilavu.

“Am și niște sms-uri în care sunt amenințat de Andrei Jilavu. Nu știi cu cine te pui! Ai grijă ce faci. O să-ți interzic proiectul”, a conchis Andrei Chifor.

SURSA:Zeus TV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu