duminică, 6 decembrie 2009

cartea bate filmul

Intr-o zi cum ma plictiseam eu in casa,mi-am aruncat ochi prin biblioteca(literally speaking)si mi-a sarit in ochi un titlu "Zbor deasupra unui cuib de cuci" de Ken Kessey. Mi-am zis: "eu am vazut filmul nu prea mi-a placut"-stiam eu ca daca vezi filmul intai si dupa aia citesti cartea nu faci nicio afacere dar m-am gandit sa fac o incercare...si am citit-o.Nu pot spune ca nu mi-a placut,ba din contra am fost placut surpins dar din nou va zic ca vazusem filmul inainte si a fost usor aiurea ca era totul previzibil...Acum m-am apucat sa citesc "Memoriile unei gheise"...am inteles ca filmul nu ar fi foarte reusit,dar astept sa termin cartea su dupa aia vad filmul.Astept pareri de-ale voastre: cartea sau filmul?

aaa...si nu uitati barul "LA CHITARRE" are mai nou program de la 10.00 AM cu
oferta :suc+cafea-5 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu