sâmbătă, 17 aprilie 2010

niste cai

mda...ciudata lumea asta virtuala ...peste tot numai oameni care stiu ce vor si care te fac din cuvinte...dar sa ii lasam in p[ace pe acestia...
Promiteam aseara prietenilor mei blogeri ca o sa scriu niste intamplari din ultima perioada.Pai sa incep...
De aproximativ 2 ani parinti mei s-au mutat in in cartierul Brerstei(nu radeti ca mai nou este cartier...),o zona cat de cat buna...avand in vedere ce se spune de acest cartier...Dar sa revin...
Intr-o zi cum ma pregateam sa plec din brestei spre centru,am iesit la poarta cu un vecin sa mai fumam o tigare.Cum stateam noi asa linistiti,de undeva departe se aude o harmalaie de ziceai ca au napustit turci si nimic altceva,"hai sa ne uitam" zice prietenul asta al meu si nici nu termina bine de zis si cum ne intoarcem,doua frumuseti de cai veneau galop tocmai inspre subsemnatul.Nu mai stiam ce sa fac,in care parte sa ma feresc,cand un cal care ajunsese in fata mea la vreo 50 de cm,s-a oprit si se uita in ochii mei,zic"asta cred ca ma cunoaste de undeva".Duapa care ma ocoleste si isi continua drumul in galop.Nici pana-n ziua de azi nu mi-am dat seama de ce s-a uitat calul ala la mine asa...
in fine,ce e importatnt e ca am scapat cu viata si am ajuns sa va povestesc intamplarea asta.
Dar stati prin zona ca vor urma si ale episoade...

6 comentarii: